روز پنجشنبه راس ساعت ۱۱ در بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی نمایش عروسکی که توسط دو عضو کتابخانه با موضوع "اجازه گرفتن از والدین" نوشته شده بود، اجرا شد. همچنین طبق روال دیگر پنجشنبه ها در آخر برنامه بچه ها به صورت گروهی در کنار یکدیگر نقاشی کشیدند.